کدراز | قوانین و مقررات

قوانین و مقررات کد راز

قوانین دریافت سفارش طراحی سایت

سفارشات طراحی سایت در کدراز به دو صورت انجام می شود. استفاده از قالب نیمه آماده وردپرس و یا طراحی اختصاصی. در طراحی اختصاصی بسته به درخواست کارفرما، زبان برنامه نویسی درخواستی و فرآیند لازم برای پیاده سازی سایت دقیقا مطابق خواسته کارفرما، بررسی و به اطلاع وی می رسد. در هر دو حالت، قرارداد مکتوب به امضا یا تایید به وسیله کارفرما (به همراه جزئیات اجرایی) رسیده می شود.

قوانین دریافت مشاوره

سفارش شما بعد از پرداخت قطعی می شود. تعداد جلسات و نوع مشاوره قبل از پرداخت باید مشخص شود. زمان مشاوره با توجه به تفاهم با کارفرما 1 الی 4 روز کاری پس از ثبت سفارش با متخصص مربوطه هماهنگی لازم برای حضور در جلسه مشاوره انجام می شود. پس از ثبت سفارش و تنظیم وقت امکان کنسل کردن سفارش نیست.

قوانین دریافت سفارش طراحی لوگو، بنر و پست (سایت، اینستاگرام،تلگرام و..)

هزینه طراحی بر اساس عرف معمول، تجربه کدراز و البته کار مطابق با سلیقه شما انجام می شود. از صفحه هزینه طراحی بنر می توانید هزینه ها را بررسی کنید.
مراحل ثبت سفارش طراحی به این صورت است:
1- ثبت سفارش
با پرداخت مبلغ کل سفارش سفارش شما نهایی می شود. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات به صورت ماهیانه، تعداد بالا و مستمر دارید، با ما در تماس باشید تا با شرایط ایده آل متناسب با نیاز شما خدمات ویژه ارائه کنیم.
2- ارسال اطلاعات
ارسال کلیه اطلاعات مربوط به رنگ سازمانی، تم درخواستی، لوگو، سایز بنردرخواستی، سلیقه و شکل کلی سفارش توسط کارفرما باید ارسال شود.
3- ارسال طرح
فایل نهایی در قالب فایل زیپ به کارفرمای محترم تحویل داده می شود.
_فایل تحویل نهایی به فرمت برای تحویل لایه باز طرح در فتوشاپ مبلغ 100% سفارش اولیه دریافت می شود.
_برای استفاده از خدمات طراحی لوگو حتما پیش از شروع باید فرم مربوط به طراحی لوگو را پر کنید.
قوانین دریافت سفارش تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام برای مشاهده پکیج ها و خدمات پیشنهادی می توانید صفحه هزینه تولید محتوا اینستاگرام را ببینید. شرایط ارائه خدمات به شرح ذیل است:
تبصره1 : زمان پروژه حداکثر قابل انجام در 40 روز کاری است. هزینه پیش از آغاز فعالیت دریافت می گردد.
تبصره 2: کیفیت پاسخگویی و پیگیری امور مشتری هم چنین کیفیت انجام موارد تعهد شده از سوی این شرکت تضمین می گردد. به جهت افزایش کیفیت پاسخگویی این ارتباط به صورت مکتوب و به شماره اعلام شده از سوی کارفرما در واتس آپ و یا تلگرام صورت می پذیرد. پیگیری از یک کانال و یک اکانت مربوط به کارفرما (ایمیل یا واتس آپ یا تلگرام) صورت می گیرد.
تبصره3: در صورت درخواست پشتیبانی به صورت ارسال ویس مبلغ 40% هزینه کل قرارداد به فاکتور اضافه می شود.
تبصره4 : در صورت درخواست مشاوره حضوری، تعداد محتوای بیشتر یا در شکل متفاوت (مثلاً تولید موشن گرافی یا این موارد با هماهنگی قابل انجام هست و هزینه متناسب با درخواست کارفرما به مبلغ کل این قرارداد اضافه می‌شود.
تبصره 5 : کارفرما متعهد می‌شود بی هماهنگی با مجری تغییرات در صفحه اعمال نکند یا پست و استوری منتشر نکند.
تبصره 6 : در مورد صفحاتی که نیاز به فعالیت کارفرما (در ارائه پاسخ سؤالات تخصصی به مردم و .. ) نیز روی صفحه است و طبیعتاً کارفرما نیز رمز صفحه را دارد، مسئولیت نگهداری از رمز صفحه، بر عهده‌ی کارفرما نیز هست. در صورت اهمال کارفرما یا تغییر در رمز توسط وی و سپس فراموشی آن کدراز مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
تبصره 7: در صورت نیاز به طراحی اختصاصی یک بنر یا نیاز به تولید محتوا دقیقا با یک موضوع خاص این موارد باید حداقل 24 ساعت کاری قبل به اطلاع کدراز برسد تا زمان کافی برای ارائه طرح وجود داشته باشد.

نحوه ارائه خدمات در روزهای تعطیل رسمی

در روزهای رسمی تعطیلی پاسخگوی تماس تلفنی نیستیم و سفارشات جدید را ثبت نمی کنیم. در صورت وجود موارد فورس ماژور روی خط 09361506058 در واتس آپ یا تلگرام پیام بگذارید، در اسرع وقت پیگیری می شود. در صورتی که از ما خدمات دریافت کرده اید و در این روزها طبق موارد از پیش تعیین شده، باید در سایت یا اینستاگرام شما پست درج شود، این موارد حتما انجام می شود.

شرایط بازگشت وجه و کنسل کردن سفارشات

در مورد ثبت سفارش تک بنرها : این سفارشات قابل کنسلی نیست. به خصوص برای سفارش هایی که کارفرما بعد از چند روزکاری پاسخ بدهد یا پیگیر ارسال اطلاعات برای سفارش خود نباشد. در مورد خرید بسته های خدماتی ماهیانه و یا جلسات مشاوره، کنسل کردن سفارش در صورتی که هنوز در کدراز اقدامی جهت خدمت صورت نگرفته باشد، تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش با کسر 15% از مبلغ قابل انجام است. پس از این مدت و یا در صورت شروع فعالیت هزینه عودت داده نمی شود.
در مورد خرید بسته ها یا نمونه طراحی هایی که به صورت محصول به فروش می رسند با توجه به امکان دانلود فوری پس از پرداخت امکان عودت وجه نیست.
_دیگر موارد که در این صفحه ذکر نشده است و یا قراردادهایی که بنابر درخواست کارفرما نیاز به ذکر جزئیات بیشتر در پروژه دارد، به صورت اختصاصی با کارفرما قابل مذاکره و تفاهم است.
_در صورتی که دلیل کارفرما برای کنسل کردن سفارش عدم اجرای تعهدات از سوی کدراز باشد، تمام وجه در سریع ترین زمان ممکن عودت داده می شود.

زمان پاسخگویی کدراز چگونه است؟

در روزهای کاری از ساعت 9 الی 5 به صورت تلفنی و هم چنین پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پاسخگو هستیم. در روزهای تعطیل رسمی فقط به صورت پشتیبانی تیکتی و نوشتاری در اکانت شرکت، در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

سوالات متداول ثبت سفارش

در این بخش به پاسخگویی دیگر سوالات متداول در زمینه ثبت سفارش می پردازیم. در صورتی که موفق نشدید، پاسخ سوالات خود را در این صفحه پیدا کنید، با ما در تماس باشید.

تعداد ادیت رایگان روی سفارش های طراحی بنر چند بار است؟

امکان اعمال تغییرات تا 2 بار روی تغییر المان ها یا چیدمان یا رنگ وجود دارد. بعد از آن مشمول هزینه جداگانه است.

آیا تحویل فایل لایه باز فتوشاپ در طراحی بنرها یا پلن های اینستاگرام رایگان است؟

خیر. برای تحویل فایل لایه باز باید معادل 100% هزینه اولیه پرداخت داشته باشید.

زمان انجام کار در تیم کدراز چقدر است؟

برای سفارشات طراحی بنر 2 - 3 روز کاری زمان نیاز است.
برای سفارشات ماهیانه همانطور که از نام آن ها پیداست، یکماه در کنار شما هستیم.
سایر سفارشات با توجه به قرارداد و نوع کار شما زمان مشخص می شود.

چه مدت بعد از پرداخت پروژه من استارت میخورد؟

همان روز شروع به پیگیری پروژه شما می کنیم. در مورد سفارشات ماهیانه اینستاگرام و سایت حداقل2-3 روز کاری طول می کشد تا اولین طراحی ها و اولین محتوا را برای شما آماده ارسال کنیم و در صورت تایید شما با همان روال پروژه را اجرایی می کنیم.